fredag, juni 29, 2007

Alla frågar om silvret!

Vi får massor av frågor om våra nya silversmycken, både på mail och telefon. Besökssiffrorna på hemsidan slår rekord nästan varje dag, och jag tror att det är silversmyckena som är anledningen.
Många vill veta om vi kan använda hand- och fotavtryck på papper, dvs bläckstämplar. Och det kan vi! Det måste vara bra avtryck, dvs med bra kontrast. Då kan vi göra ett silverhjärta där avtrycket (förminskat) framträder i relief. Jag har inget färdigt att visa än, men så snart det finns något att fotografera ska jag återkomma här på bloggen!
Däremot kan jag visa min egen Mammamedalj! Den är med mitt äldsta barnbarn Salma. Så här ser fotografiet ut som jag tog med min vanliga digitalkamera utomhus på ett studentkalas:



Och så här blev min fina silvermedaljong med Salma på. Jag bär det alltid runt halsen:

Inga kommentarer: