tisdag, januari 22, 2008

Nu kommer LifeStone till din butik!

Det går inte att i några få ord beskriva FORMEX, Sveriges största mässa för inredning, presenter, textil, smycken, konsthantverk, glas, leksaker, accessoarer, trädgårdsprylar, mm mm. Men alla - ja ALLA - är där! Alla 3 hallarna på Stockholmsmässan är sprängfyllda av allt som går att köpa för pengar.
I år ställde vi också ut, för första gången, för att visa upp oss för alla inköpare från presentaffärer, smyckesaffärer och babyaffärer. Fyra dagar av intensiva möten med butiksfolk från hela Sverige. Och det blev succé!
Jag kan inte tala om ännu hur många butiker som vill bli våra återförsäljare, men det var många fler än jag hoppats på! Snart kommer du att kunna gå in i en butik nära dig, titta och känna på våra avgjutningar och även köpa dina avtrycksboxar!
Den här bilden tog jag på Flatön, när jag var på väg till Stockholmståget och Formex. En hel älgfamilj med ko, kalv och tjur kom plaskande över Sunna. Jag stannade bilen, klev ur och fotograferade medan de passerade 10 meter framför bilen. Livet är verkligen fullt av kontraster!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror det är en bra ide om man kan köpa avtrycksaskarna till exempel i samma affärer som har doppresenter som juvelerare och smyckesaffärer. Det finns bara tråkiga doppresenter där nämligen, i silver eller tenn. Kaniner och fotoramar tex.Ni skulle säkert sälja massor till alla som letar presenter till barnbarnen!

Anonym sa...

Jag tror det blir jättebra, då kan man ta på och riktigt ordentligt se vilket underbart hantverk det faktiskt är. Visst är bilderna i broschyren fina men det blir ju ännu bättre när man ser det på riktigt.