fredag, januari 09, 2009

Tack Hillevi Wahl!

Hillevi Wahl har en blogg som jag gärna läser, det är något hos henne som känns riktigt sympatiskt.
Citat från Wikipedia:
Hillevi Wahl, född 28 juni 1965, svensk författare och krönikör. Wahl växte upp i ett missbrukarhem och fick tidigt lära sig att ta hand om sig själv. Sin barndom och uppväxt har hon beskrivit i boken Kärleksbarnet. Hon är i dag återkommande kolumnist i bland annat tidningen Metro.
Bibliografi [redigera]
En fuskmammas bekännelser (2004)
Från fuskmamma till Supermamma (2005)
Tjocka tanten rockar fett (2006)
Kärleksbarnet (2006)
Hjälp, jag ska bli tvåbarnsmamma (2007)
Nu har hon skrivt om oss i sin blogg!!! DU hittar inlägget på 2009/01/08
http://www.hillevi.nu/
Hon skriver bl a:
"När jag öppnade kartongerna med de små handavtrycken och fotavtrycken från min lilla trollunge i dag så började jag nästan gråta. Och silversmycket är fantastiskt fint.Det här är nog det vackraste smycket jag har fått i hela mitt liv."

Inga kommentarer: