söndag, juli 05, 2009

Dagen efter den stora MammaGalan i Göteborg!

Över 100 Mammabloggare deltog i den stora MammaGalan i Göteborg i lördags! Jag var också där för att lära mig mer om mammabloggvärlden, nätverka med alla gulliga, härliga, häftiga, vanliga och ovanliga mammor. Och förstås för att visa våra nya smycken som utställare. Dessutom sponsrade LifeStone priser till Sveriges Bästa Mammabloggare och Norges Bästa Mammabloggare.
Det var verkligen GALA, med fantastiska klänningar och full feststyling på både hår och makeup, har nog aldrig sett så mång vackra tjejer samlade på ett ställe!

Norges Bästa Mammabloggare Therese Fjellgard med bloggen "Thessa & Prinsessa - om den magiske verden som småbarnsmor" http://sordid.blogg.no Sveriges Bästa Mammabloggare Josefine Aamodt med bloggen "Prinsessans Dagbok" www.prinsessansdagbok.se

Josefine kammade hem 2 priser till: Bästa Ekomammabloggen och Bästa vardagsmammasbloggaren (tror jag, rätta mig om jag har fel!).

Vackra Josefine med Galans garanterat äldsta mamma - undertecknad. Jag kanske ska starta mormorsbloggen?

3 kommentarer:

PetramedAochE sa...

Hej!

Det var roligt att träffas igår! Hoppas att ni hade lika roligt som jag=)

Jag tänkte faktiskt att jag skulle rätta dig angående Josefins priser. Förutom Sveriges bästa blogg och Bästa Ekomammabloggaren vann hon Bästa Barnmodebloggaren. Alltså inte Bästa vardagsmammabloggaren.

Självklart tycker jag att du ska starta mormorsbloggen, med en lite humoristisk twist på den så tror jag att det kan bli en kanonblogg=D

kram

Anonym sa...

Tack för att du rättade mig! Och tack för att du gav mig en liten knuff med mormorsbloggen! Nu är den redan på gång, fast den får heta Farmorsbloggen eftersom det redan finns en Mormorsbloggen. Och det där med humoristisk twist är helt rätt, så får det bli :-) Katinka

Carolina sa...

Jag tycker absolut du ska starta en Mormorsblogg - var jättetrevligt att träffa dig på Galan, ser fram emot vår dotters fina kristallhjärta! :)