söndag, mars 08, 2009

Elias gör färgavtryck!

Tada! Världspremiär för vår nya fantastiska metod att göra perfekta färgavtryck på papper. Lille Elias är försökskanin. Hans mamma Mia använder först servetten med osynligt bläck på hans lilla fot, och sedan trycker hon foten mot ett specialpapper. Rena trolleriet! Helt utan kladd och färgspill. Fotavtrycket kan vi sedan använda till exempel för att göra ett fint smycke i silver. Vårt nya avtryckskit för färgtryck går nu att köpa i vår online shop på hemsidan www.lifestone.com .

1 kommentar:

Towe sa...

heej, vad förvånad jag blev :) hur visste du om mitt inlägg?
Jag tyckte era smycken och allt annat var underbart måste jag säga!!

guud tur att man inte födde på den tiden, jag skulle inte klara av att ligga inne så länge, =/ du måste gått i taket av uttråkning?

tack så jätte mycket, jag mailar dig!!